2011. április 9., szombat

Day of Glamour

Talán nincs olyan blog-író, olvasó, smink- vagy divatmániás aki ne tudná: Glamour hétvége van...ha estleg még sem...
                                                         Glamour napok 

Igen-igen, én magam is túl vagyok a "glamour-napos" bevásárláson ...bár a tavalyi évhez képest valahogy idén, a nagy várakozás ellenére nem volt olyan "húúú" és "wow" érzésem. Na persze ez nem jelenti, hogy nem vásároltam, de igen! de jó formán csak szépségápolási dolgokat. Igaz így is költöttem rendesen, de tartalékoltam erre a napra, és bizony igyekeztem a 20-25% kedvezmény kihasználni.
A legtöbb üzlet zsúfolt volt, amiért én nem is rajnogók annyira, főként, hogy a méretembe alig kapok valamit, hosszú várakozás a pénztárnál...na persze erre számítani lehetet.

Képek később lesznek, most csak felsorolás szerűen:


- DM 50% kuponnal egy : Astor perfect stay 24h (200 árnyalat)
- Loccitane : szokásos szapannok és kézkrém (plusz mintát kaptam egy krémből, erről is írok majd)
- Douglas: Moisture Surge Extended Thirst Relief + Moisture Surge Face Spray Thirsty Skin Relief (vélemény        később)
- Bioderma : Photoderma Max spf50+
- Libri-ből könyvek

Majd írok a termékekről bővebben, véleményt és képeket is teszek fel.
Igazából ha nagyon belendültem volna, még egy-két dolgokt tudtam volna még venni. Meglátjuk, hogy holnap milyen napom lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése