2011. április 10., vasárnap

Ízek, imák, szerelmek...Vasárnapi ebéd ötlet

Igazából tegnapról maradt még ebéd mára, de nem olyan hűűű de sok, és gondoltam csinálnék valami egyszerűt, gyorsat és finomat :)) A kedvenc blogjaim olvasgatása közben megláttam a Colors in the Kitchen blogját, és a Póréhagymás lepényét! :) A képeket tessék megnézni, magukért beszélnek :) Gyönyörű lett! ( a lenti képen nem az van, szerintem az szebb lett!)
 Nagyon guszta, én is szeretem, szoktam is csinálni! Van itthon hagyma (igaz nem póré, de nem baj:), sonka, tejföl és tojás is, na meg a lényeg: Leves - tészta :) Ami külön tetszik, hogy sajtot tekert a tészta szélébe :)


Forrás:persephoneskitchen.com

Először Londonban ettem ilyet, azóta is imádom :) Bár én is inkább olyan stílusban készítem, mint Colors in the Kitchen :)

Már csak egy pohár finom fehérbor kell és kész is a finom ebéd:)

3 megjegyzés:

  1. köszönöm szépen a kommentet :) Szeretnélek követni, mert ígéretes blognak tűnik ez :) Csak nem látom a módját... Furcsa :(

    Ez pedig itt a képen... ISTENIEN néz ki!

    VálaszTörlés
  2. Köszi:)
    a lemaradt követési lehetőséget pótoltam, köszönöm, hogy jelezted :)

    VálaszTörlés