2011. április 15., péntek

Vélemény- L'Occitane- Mini hand krém

Hmm elég vegyes érzések vannak bennem a kézkrémmel kapcsolatban. Egyszer már volt ilyenem, most a 20% Glamour kupont kihasználva vettem magamnak, valahogy csak annyi maradt meg bennem erről a kézkrémről, hogy szeretem az illatát. Most már tudom, hogy miért csak ennyi :))


-Csomagolása: fémtubusnak látszik, valójában műanyag, kellemes, jól kinyomható!
-Illata kellemes, ha nem is hosszan, de még jó ideig érződik a kézen, ami nekem nem baj!

Mi a Pozitívum: 
- kellemes,kicsit púderes  illat
- könnyen elkenhető
- hamar beszívódik
- hidratálja a kezet (igaz, szerintem télen nem lenne elég, tavasszal-nyáron jó)

Negatívum:
- ár/érték arány, 30 ml /1890 Ft, ami semmiképpen nem baráti (tudom van ennél drágább is)
- főként, hogy télen nekem kevés lenne, vagy fél tubust nyomhatnék rá. Olcsóbb, és jobban hidratáló-ápoló kézkrémet is ismerek :))

Összeségében: 4
1) ár/érték  : 3
2) csomagolás: 4
3) hidratálás: 3/4
4) megvenném-e újra?? Nem :( (pedig alapból nagy L'occitane rajngó vagyok, igaz nem minden válik be, de sok termékét kedvelem)

1 megjegyzés:

  1. Nekem is megvan ez a krém, én nagyon szeretem. :)
    Igaz, külföldön kaptam mintát, ott 5%al több shea vaj volt benne, és abból a szempontból a másik sokkal jobb volt, mint ez.

    VálaszTörlés