2011. április 16., szombat

Masszázsra megyek I.~ Felüdülés testnek és léleknek :)

A masszázst általában vagy szeretik vagy nem. Nem mindenki kedveli, ha idegen ember masszírozza, érinti.
Én IMÁDOM :)) Teljesen kikapcsolok, felfrissülök tőle, életre kelek. Arról nem is beszélve, hogy nem csak a testnek nagyon de nagyon jó (a sok stressz okozta bajok kezelése :)) ) de a léleknek is egy igazi ajándék. Nem is értem miért sajnálom magamtól ezt a csodás élményt, hiszen azért kéthetente, havonta beleférne egy-egy masszázs :)

És ma  nagyon de nagyon kellemes meglepetésben volt részem :)) Egy csokor virág kíséretében kaptam egy kedves barátnőmtől egy borítékot :)) mikor kinyitottam volt csak nagy öröm :)
Egy masszázs utalvány volt benne, választható opcióval, Svéd, Wellnes, Lávaköves, Illóolajos :) 
Én a lávaköveset fogom választani, azaz egyik kedvencem :), olyan fantasztikus, amikor a meleg kövekkel masszíroznak, minden izmom ellazul :) Imádom a masszázsokat, és ez nagyon kedves ajándék ...Köszönöm drága Vivi :))
...és eszembe jutott egy jó kis ötlet is...már régen megakarom lepni a párom valamivel, valami egyszerű de kedves meglepetéssel és arra gondoltam, hogy befizetem magunkat egy ...
...igen, egy páros masszázsra :))) Még soha nem voltam ilyenen, de szerintem remek lehet egy ilyet együtt átélni :))

 Mit gondoltok erről? :)Ti szeretitek a masszázst?

Lesz egy bejegyzés majd arról, hogy milyen volt ... :-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése